نحوه خرید فالوور ارزان / نکاتی برای تبلیغات کسب و کار خود در اینستاگرام
به دنبال کنندگان اینستاگرام را دریافت کنید و تبلیغ این روزها تجارت یا نام تجاری خود کار ساده ای نیست. بارزترین دلیل این امر “جنگ شدید رقبا” است. برای تازه واردین تا حدودی چالش برانگیز است به فالور اینستاگرام برسید و برای موفقیت در تبلیغات تجاری
قبل از شروع تلاش های بازاریابی ، در اینجا چند نکته اساسی آورده شده است که باید بدانید. بگذارید نگاهی بیندازیم.
# نام قابل جستجو
اولین و مهمترین چیزی که تقریباً همه می دانند این است که نام شما در اینستاگرام باید با محصولات یا خدماتی که شما ارائه می دهید مرتبط باشد. ایده بسیار بدی است که یک نمایه اینستاگرام با نام خود اجرا کنید و با این کار محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنید. در نهایت با شکست تجاری روبرو خواهد شد.
یک نکته دیگر که ذکر آن مهم است این است که نام نمایه اینستاگرام باید قابل جستجو باشد. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربران به کالایی یا خدماتی نیاز دارند ، مشخصات خاص یا نام تجاری را جستجو نمی کنند. در عوض ، آنها با نامها یا مکانهای عمومی و کوتاه جستجو می کنند. بنابراین ، همیشه ایده خوبی است که یک نام کلی ، مختصر و واضح برای نمایه اینستاگرام خود انتخاب کنید. چند مثال در اینجا ممکن است به شما کمک کند. پاک کننده های فرش لندن ، خدمات طراحی وب NYC ، خدمات SEO پاکستان و غیره
# توضیحات بهینه شده کلید اصلی است
بعد از اینکه نام خود را تنظیم کردید ، اکنون باید پروفایل خود را به خوبی تنظیم کنید. برای خود یک دفترچه یادداشت تهیه کنید و تمام ایده های شگفت انگیز مربوط به نوشتن توضیحات نمایه اینستاگرام خود را در ذهن خود یادداشت کنید.
وقتی کسی به دنبال نمایه شما است ، اولین کاری که می خواهد انجام دهد خواندن توضیحات شما است. هنگام نوشتن توضیحات نمایه اینستاگرام ، باید به خاطر داشته باشید که باید کوتاه ، مختصر ، ساده و واضح باشد. فقط سعی کنید همه خدمات خود را به زودی و مزایای آن را برای مردم برای انتخاب شما توضیح دهید.
هنگامی که افراد از نمایه شما بازدید می کنند و به دنبال توضیحات شما می گردند ، شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه آنها را جلب کرده و آنها را تحت تأثیر قرار دهید. اگر با موفقیت این کار را انجام دهید ، آنها مطمئناً روی پیوند وب سایت شما کلیک کرده و به عنوان سرب تبدیل می شوند (افزودن پیوند به وب سایت رسمی شما در توضیحات نمایه شما اجباری است).
آخرین اما کمترین چیزی که باید در اینجا ذکر شود این است که شما نیازی به اضافه کردن کلمات بیش از حد در توضیحات پروفایل خود ندارید که این پیام اصلی شما را ضعیف می کند.
# افزودن پیوند لازم است
همانطور که قبلاً ذکر شد ، افزودن پیوند به وب سایت رسمی شرکت شما در بیو ، بیش از هر چیز دیگری اجباری است. در حال حاضر ، مردم تمایل به ارتباطات فوری دارند. اگر پیوندی را به آنها سود ندهید ، باعث می شود بیشتر کار کنند و به احتمال زیاد نادیده گرفته می شوند. درست مانند وب سایت شما ، دسترسی به حساب اینستاگرام شما نیز باید برای کاربران آسان باشد. علاوه بر این ، درک و تعامل با آن باید ساده باشد ، در صورت تمایل فالوورهای اینستاگرام را دریافت کنید ارزان و دستیابی به امتیازات
# ارتباط نظرات لینک
پس از پایان کار با تنظیم نمایه خود و همه چیز خوب به نظر می رسد ، زمان مناسب تمرکز بر ارتباط با افراد است. هیچ روش ثابت برای برقراری ارتباط با مردم وجود ندارد و شما می توانید هر آنچه را که بیشتر به شما مناسب است اتخاذ کنید. با این حال ، یک چیز باید بخاطر بسپارید که بازاریابی موفقیت آمیز است ، وقتی این کار را راحت تر می کنید ، برای خودتان و همچنین برای کاربران.
در اینجا قصد دارم دو روش ساده تبلیغات نمایه شما را لیست کنم. به بخش نظر بروید و نام پروفایل @ را بنویسید. همانطور که کاربران روی آن کلیک می کنند ، آنها به نمایه شما هدایت می شوند. گزینه دیگر این است که همان را در توضیحات هر محتوایی که ارسال می کنید اضافه کنید (عکس یا فیلم). اگر برای شما مناسب باشد می توانید هر دو روش را تطبیق دهید.
هنگام نوشتن زیرنویس ، فقط به خاطر داشته باشید که برنامه اصلی شما این است که کاربران را با خدمات ، پیشنهادات و غیره درگیر کنید. بنابراین ، باید آنها را شفاف نگه دارید و از آنها بخواهید که پیوند را با لحن طبیعی (و نه لحن تبلیغاتی) دنبال کنند. برای روشن و عملی بودن پیوند خود ، می توانید از عباراتی مانند “اینجا پیوند برای پیگیری است” ، “پیوند زیر” یا “اینجا پیوند است” و غیره استفاده کنید.
پس همه همین بود. برای تبلیغ موفقیت آمیز ، مردم معمولاً فالوورهای اینستاگرام را ارزان بخرید. این یک روش خوب برای شروع و جلوه دادن نمایه شما برای دیگران است. با استفاده از آن ، به تلاش خود ادامه دهید و مطمئناً موفق خواهید شد.