در اثر بروز و شیوع ویروس کرونا میلیونها نفر در دنیا شغلشان را از دست دادند، کسب و کارهای زیادی موقتا و حتی متاسفانه به صورت دائمی تعطیل شدند، تولیداتشان کاهش پیدا کرد، افراد زیادی با مشکلات اقتصادی روبرو شدند، تاثیر منفی شدیدی بر بازار سهام و حتی در بخش بازار سرمایه با افت شدید شاخص مواجه بودیم.
اما در این بین کسبوکارهایی که زودتر خدمات آنلاین خود را به کار انداختند یا آن را Develop یا گسترش دادند، توانستند تا حدودی اثرات منفی این بحران را کاهش دهند و یک پله از افرادی که کسب و کار خود را هنوز به صورت آنلاین شروع نکرده اند باتر باشند. کسبوکارهایی هم که از قبل به فکر این موضوع بودند، این بحران باعث شد از این فرصت استفاده کنند و بخش آنلاین کسب و کار خودشان را جدیتر بگیرند و به ارتقای آن فکر کنند. اما هنوز هم برای کسانی که کسب و کار آنلاین را شروع نکرده اند دیر نیست. اگر به فکر پیشرفت کسب و کار خود هستید حتما ادامه این مطلب به درد شما خواهد خورد.
اینستاگرام(instagram)
اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هماکنون شرکت فیسبوک مالکیت آن را برعهده دارد. این نرمافزار این امکان را به کاربران خود میدهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم رسانی کنند. کاربران همچنین میتوانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.
این شبکه اجتماعی امروزه یکی از پر طرفدار ترین برنامه های موبایل محسوب می شود. نخستین نسخه اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ راهاندازی شد. این سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید.
تعداد عکسهای به اشتراک گذاشته شده در تاریخ اینستاگرام به بیش از50 بیلیون عکس میرسد و تعداد لایک های اینستاگرام در طی روز از عدد 4.2 بیلیون میگذرد و در طی روز بیش از 100 میلیون عکس و فیلم در اینستاگرام بارگذاری میشود.
طبق یک نظر سنجی 89٪ اظهار داشتند که اینستاگرام مهمترین کانال رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است.
همانطور که در همین مطلب گفته شد افراد زیادی به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کسب و کار به خدمات آنلاین روی آوردند. اینستاگرام یکی از بستر هایی است که در آن به راحتی می شود کسب و کار خود را پیشرفت داد.
امروزه تعداد کاربران فعال اینستاگرام از مرز 1 میلیارد گذشت که ویروس کرونا یکی از دلایل آن است. این امر بسیار به کسب و کار ها کمک کرده است. راه های مختلفی برای پیشرفت کسب و کار در اینستاگرام وجود دارد اما 3تا از بهترین راه ها که می تواند به ما در جلب اعتماد و افزایش فالوور کمک کند:
-
استفاده از # ها:
اگر از یک برند خاص استفاده می کنید استفاده از # یکی از بهترین کار ها برای افزایش فالوور است.
-
تبلیغات
تبلیغ در اینستاگرام یکی از بهترین روش های جذب فالوور است به شرط این که تبلیغ را به دست کسانی بسپاریم که برای ما کارساز باشد.شما برای تبلیغ نیاز به کاربرانی دارید که فالوور های آن ها زیاد است و باید دقت داشته باشید که کاربران امروزی بیشتر به چه محتوایی علاقه دارند که امروزه محتوای طنز در این شبکه اجتماعی بیشتر از هرچیزی دیده می شود.
-
خرید لایک و خرید فالوور
خرید لایک و خرید فالوور از راه هایی است که در سریع ترین زمان ممکن در آن به جواب می رسیم.خرید لایک و فالوور از بهترین روش ها برای جلب اعتماد مشتری است همچنین به ما اعتماد به نفس می دهد تا در کسب و کارمان پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.
وقتی لایک پست های یک پیج را مشاهده می کنیم متوجه می شویم که هرچه لایک یک محصول بیشتر باشد بیشتر جذب آن می شویم و راحت تر به فکر خرید محصولات آن پیج می رویم. یکی دیگر از نکاتی که در پیج های کاری مهم است تعداد فالوور آن است که بشدت مورد توجه کاربران است.
خرید فالوور به پیج برای بیشتر دیده شدن کمک زیادی می کند و همانطور که گفته شد اعتماد مخاطبان را به سمت خود جلب می کند. از نکاتی که در هنگام خرید فالوور باید به آن دقت شود ایرانی بودن فالوور ها است.
فالوور بالا برگ تایید شماست
با توجه به بازار رقابتی امروز، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، میتواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شدهاند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد. برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راههای برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.