نوشتن بیو حرفهای اینستاگرام ممکن است ساده به نظر برسد، اما در واقع به فکر زیادی نیاز دارد!
بیو پروفایل شما قلب اینستاگرام شما است. با این 150 کاراکتر، باید به مخاطبان جدید دلیلی برای فالو کردن پیج خود دهید.طبق گفته محققان، کمتر از 0.2 ثانیه طول میکشد تا مخاطب از اکانت شما تصویری در ذهنش شکل بگیردو اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده میکنید، واقعا مهم است که این برداشت اول خوب باشد.
ترفندهای نوشتن بیو حرفهای اینستاگرام
اولین قدم برای نوشتن بیو حرفهای اینستاگرام، نوشتن اسم برند در قسمت Name بیو است.افرادی که در اینستاگرام در جستجوی شما هستند؛ احتمالا اسم شرکت یا برند شما را جستجو میکنند.
نوشتن اسم آنها را از سردرگمی نجات میدهد و به راحتی شما را پیدا میکنند.
ترفند دوم نوشتن بیوگرافی خوب و توضیح با دقت است که شغل شما چیست و چه کاری انجام میدهید. بنابراین اگر میخواهید یک مهارت، حرفه، سرگرمی یا علاقه خاصی از شما برجسته باشد، باید این جزئیات را در بیوگرافی اینستاگرام خود نیز درج کنید.
به این فکر کنید که چه چیزی شما را از رقبای خود جدا میکند؟آیا مجموعه ای از مهارتها یا تجربیات منحصر به فرد دارید که ممکن است مورد علاقه طرفداران شما باشد؟
ترفند سوم استفاده از کلمات کلیدی است که توجه بیشتری را جذب اکانت شما میکند و به شما کمک میکند تا با فالوورهایی که میخواهند با مطالب شما درگیر شوند، ارتباط برقرار کنید!باید مخاطبان هدف خود را بشناسید و کلمات کلیدیای که آنها را جذب میکند و به دنبال آن هستند؛ را پیدا کنید.
اما یکی از نکات مهم قرار دادن لینک وبسایت است.
برخلاف سایر شبکههای اجتماعی، اینستاگرام درباره محل قرارگیری لینک قابل کلیک سختگیری میکند.در حال حاضر، اینستاگرام فقط اجازه نوشتن یک لینک قابل کلیک را در پروفایل خود به کاربران میدهد و این لینک در بیوگرافی شما است.بسیاری از مشاغل از لینک برای هدایت فالوورها به صفحه اصلی یا وبلاگ خود استفاده میکنند، که فوق العاده است.
مرحله بعدی استفاده از # است.
استفاده از هشتگ برای یک برند بسیار می تواند به ما در کسب و کارمان کمک کند.
اگر هشتگ مخصوص برند خود را ساختهاید حتما در بیو پروفایل خود از آن استفاده کنید.از این هشتگ در کمپینها و مسابقات اینستاگرامی استفاده کنید و از مخاطبان خود بخواهید در پستهایی که درباره شما میگذارند از آن استفاده کنند.این نکته را به خاطر داشته باشید که هشتگهای استفاده شده در بیو در نتایج جست و جوی اینستاگرام نشان داده نمیشوند.
هشتگ ها یکی از راه های خوب برای دیده شدن پیج هستند مخصوصا اگر از یک برند خاص استفاده کنید و هشتک ان در بین مردم جا افتاده باشد.
یکی دیگر از راه های دیده شدن پیج که بسیار موثر و سریع و آسان است خرید لایک و خرید فالوور است.
-
خرید لایک و خرید فالوور ارزان
بهترین روش برای پیشرفت کسب و کار در اینستاگرام خرید لایک و فالوور است.
به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود.
امروزه بازار های کار بسیار رقابتی شدند از این رو وقتی شما به بررسی پیج های رقیب می پردازید به تعداد لایک و فالوور های ان پیج بیشترین دقت را می کنید اگر تعداد لایک و فالوور ان ها بیشتر باشد شما کمی ناامید می شوید اما نباید نگران باشید چون شما می توانید با خرید لایک و خرید فالوور خیال خود را از این نظر راحت کنید.
خرید فالوور و خرید لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد.
فالوور بالا برگ تایید شماست. با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.
بهتر از رقبای خود باشید